Nästa tatuering

Har tänk länge. Fram och tillbaka. Vad kommer jag gilla om 30 år. Vad kommer se bra ut om 40 år när man är rynkig? Tatueringen jag hade bestämt mig för först är för stor känner jag. Det kommer inte se bra ut. varken när jag står som 25 åring i mina arbetskläder eller när jag är bjuden på fest hos grannar en varm sommardag när jag är 45.
Nånting enkelt ska det vara. Nånting som täcker ärren utan att det blir "för mkt". Jag har letat och letat, ritat och ritat och slutligen kommit fram till detta. Det är bara en skiss, vingarna kommer bli mer advancerade.



Kommentarer
Remimagnhild

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-17 @ 07:13:07 | http://remimagnhild.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback