"Kändis"kommentar

Har ni sett "Du är vad du äter" på tv4+? Anna Skipper har bytt fokus och istället för att tjata om alger så är det nu LCHF som gäller!
Det programmet jag tittade på handlade om Katta, som försökt att gå ner med fettsnåla metoder och mycket kolhydrater tidigare. Tyvärr kan alla se resultatet. Katta var oerhört duktig i programmet och gick ner hela 10kg!

Nu är hon alltså en liten kändis, och hon har kommenterat MIN blogg *hoppar och dansar runt och skriker "en kändis har kommenterat min blogg"* (OBS! Jag överdriver skämtsamt såklart, jag är ingen galning liksom, duuuh?`;P). Hon fick nämnligen dricka en jätte äcklig drink varje morgon, så ja den äckliga drinken finns tyvärr kvar hos Anna Skipper.
Så jag tipsade henne om äggmjölk, som är väldigt näringsrik och definitivt godare än den där äckliga shaken hon fått dras med varje morgon.

Kolla in hennes blogg och följ hennes resa: http://kattasfett.se/

Katta, jag måste bara säga att du är JÄTTE duktig och jag hoppas verkligen du har hittat DIN ultimata diet med LCHF!
Jag ska följa din resa och håller tummarna för dig! Innan du vet om det kommer du vara smal och frisk och ännu vackrare!! :)




Kommentarer
Katarina

Tack tack tack för ditt fina inlägg!!!! Jag blir sååå glad!! hihi igen!! :D TAAACK!!! STOR KRAM!

2011-04-19 @ 09:13:43 | http://kattasfett.se
Junitjej ♥

Kanonbra jobbat av Katta!!!

2011-08-05 @ 17:24:01 | http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback