Resultat!

Mätte midjan idag och den var 2cm mindre än i måndags :) Känns bra, hoppas det fortsätter i den takten.
Till lunch blev det ännu en repris på vitkålsstuvningen med korv, det är så otroligt gott jag kan inte låta bli ;)
Senare på dagen vågade jag mig på Oopsiesen igen och de lyckades bättre denna gång men dom kan bli ännu bättre :) Till middag blev det en Club Oopsie, recept kommer, sjukt gott och mättande.
Och så höjdpunkten på dagen, förutom tappade centimeter, var att jag äntligen lyckades få igån XBOX-Live!!!!
Fick då 1 månad guldmedlemskap och kan nu ladda ner spel och spela online mot andra. Jobbigt att jag var tvungen att lyckas nu innan en tenta bara >.<

Nu ska jag sova, imorrn blir det ännu en plugg-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback