Prutt Prutt!

Smått pinsamt att erkänna men innan jag började med LCHF brukade jag få en otrolig ballong mage efter maten. När jag var hemma satt jag säkert och fjärtade varannan minut allså typ 30 ggr per timme om inte ännu mer och inte fan var det små pruttisar, nej nej, riktiga brakare är vad vi talar om :P
Nu har jag inte uppblåst mage längre och jag tror fjärten har reducerats till kanske 2-3 :/
Pinsamt men jag måste ju berätta om positiva saker, det är endå knappt nån som vet vem jag är men jag vet att en viss person som läser detta kommer fröjdas nåt otroligt och reta mig ett jävla bra tag, rumpfanatiker som han är!

Imorgon ska lilla lejoninnan vaccineras och jag ska få 16 500 i csn så jag kan äntligen betala hyran och betala tillbaka till mamma.

Just ja...ICA har ju lotteriet nu, så idag stod jag i kassan och skulle få kvittot som blev jätte långt och kassörskan ba "oj vilket långt kvitto....nej men...titta du har vunnit nånting" och så tjöt nån grej över kassan och alla trodde jag hade vunnit en bil eller nåt men det visade sig bara bli 500ml av icas egna diskmedel ;) haha det är ändå slut snart så det är la bra :P Nästa blir att vinna bilen, jag är en av dom som har tur i spelet och otur i kärleken så det skulle inte förvåna mig om jag vann en av de stora priserna :P

Ne nu måste jag sova...plugga imorrn,

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback