Smala minnen

Hittade lite gamla bilder idag. Den första (dock utan ansikte då jag såg förjävlig ut på den) är från när jag bodde i Stockholm och dels inte hade råd med mat och dels vägrade att äta ordentligt. tror jag åt bara 4-5 måltider i veckan och till slut orkade jag inte ens det så i några månader levde jag på buljong med ris...rissoppa alltså. Svälten ledde till att jag gick ner väldigt mycket och jag tror jag väger en 75-78 kg på den bilden, alltså en normal, nästan perfekt vikt för min längd, 175cm (och tung benstomme enligt läkare, kan alltså inte riktigt lita på BMI). När mamma hälsade på och såg mig för första gången på 3 månader höll hon nästan på att svimma och skällde ut mig att jag ju måste äta ordentligt!

Dom andra två bilderna tror jag togs några månader efter jag flyttade till Sundsvall, hade börjat äta lite mera men tyckte att jag var världens tjockaste människa, tror jag vägde en 82-83kg där, låter mycket men kom ihåg att jag itne är en liten plutt på 162cm!
Nu skulle jag göra vadsomhelst för att kunna få se ut sådär igen. Men jag tror att jag är tillbaka i den kroppen om 5-6 månader ;) utan svält denna gång utan med massa god mat och LCHF-godsaker som tex gräddglass med chokladkross jag gjorde idag tror den gick på 5-6g kolhydrater/dl ;)

Nu när hösten är här börjar jag sakna Bromma. Älskade att ta promenader sent på kvällen och ta en liten cigg (som jag borde sluta med >.<). Älskar hösten! När den inte är regnig och blöt. Kommer npg definitivt flytta tillbaka till Sthlm efter min utbildning :)

Nu ska jag kolla Iron Man 2 ;)


Bild 1                                         Bild 2                                          Bild 3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback