Gud vad gott med pizza!.....eller?

Har läst om många som skrivit att dom testade att äta pizza och bröd och annat skräpmat efter att dom ätit LCHF i några veckor och tyckt att det var jätte äckligt.
Nu har jag ätit LCHF i 3 veckor och kände att jag ville testa det själv så jag beställde en Kebab med bröd och en Kebabsallad. Ville inte beställa pizza för jag skulle ju bara testa och det skulle vara slöseri med pengar att slänga pizzan sen.
Jag började med Brödet...smakade....och...gud vad torrt och smaklöst!!! Hur kunde jag tycka att detta var gott??
Slutade med att jag bara åt fyllningen och slängde brödet ;) Salladen ska jag äta imorgon för den har ju inte mycket kolhydrater.
Märker nu att min mage har blivit stor....bara tre tuggar bröd och ballongmagen kommer tillbaka.

Imorgon ska jag ner till ICA och hämta min Stevia som jag beställde från Tyskland. Får typ 4x så mycket för halva priset jämfört med om jag hade köpt på den länkade sidan :) Sen ska jag göra en LCHF-Budapesttårta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback