En lättare YeNa

Nåt jag inte berättade i förra inlägget vart ju att mamma hade tagit med sig vågen ;)
Vågade inte titta själv så mamma fick göra de, sen frågade hon vad jag vägde innan och så räknade hon och säger hon :"jaaaduu...."
Då trodde jag ju att jag inte hade gått ner ett skit, jag hade hoppats på typ 3-4 kg iaf.
När jag sa att hon äntligen skulle svara vad jag hade gått ner sa hon "10kg!!!"
10 kg på en månad!!! Helt otroligt, nu har jag inte många kg kvar till mitt mål som jag satt sista maj :D
Det ska bli lätt som en plätt för jag har bestämt mig för att ta upp simningen igen :) Och sen försöka börja springa när snön börjar försvinna nästa år :)

Jag är glaaaaaaaaad!

"Success is a journey, not a destination" - Ben Sweetland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback