Dagens intag, 15g kolhydrater!! ;)

Helnöjd med vad jag åt idag, kunde vart mera fett dock. Det blev mindre kolhydrater än jag trodde :) Sen blir det nog mindre kolhydrater för det ska vara mörk choklad men det hittade jag inte, och salladen hittade jag inte heller :/
Vet inte om ni fattade men det blev tacos, både idag och igår. Precis som vanliga tacos fast utan brödet, inget konstigt med det. Svingott, kan äta detta varje dag tror jag :P Gjorde även egen kryddblandning så jag slapp massa E-nummer :)

Nu ska jag sova och imorgon ska jag upp tidigt och plugga :)
Nattinatt ^^,

P.s.: Totala kolhydratsintaget var ca 15 g ;) SUPERBRA! Kcal var ca 870, åt lite för lite idag :/



Kommentarer
sanna

har bara varit inne på din blogg i fem minuter och tycker redan om den mycket. vilken inspiration alltså! :)

nu är jag själv jättesugen på att testa LCHF ju :D

2010-10-16 @ 13:54:33
NewYena89

Nej men Gud, tack :D Vad glad jag blir att nån tycker det ^^ Har inte riktigt kommit igång än med bloggandet eftersom jag saknar både matvåg och vanlig våg men det kommer- Tycker absolut att du ska testa, och berätta hur det går för dig :)

2010-10-16 @ 16:58:42 | http://newyena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback