Bra gjort Biggest Loser!

Verkligen. Ni får folk att tro att det krävs flera timmars träning om dagen och äcklig smaklös och framförallt fettlös mat för att bli smal! Jätte bra verkligen. Undrar hur många av deltagarna som har kul? Eller hur många som kommer fortsätta med detta när dom åkt ut? Jag menar jag har varit där. Jag har tränat varje dag, även om det var hemma, och jag har ätit äcklig fettsnål mat och inte fan tyckte jag att det var kul. Nu hade jag ju ingen personlig tränare där men allt detta ledde bara till att jag fick ett otroligt sockerberoende och var tvungen att ha nåt att äta HELA tiden. Chips, glass, godis, läsk, kakor, tårtor, you name it.
Hur kan man vara så korkad och få dom att laga till kycklingfilé i ugn, UTAN SALT!!, med ångade grönsaker och sallad? Dom får absolut inte äta grädde, smör, ost eller nåt gott!
Kan inte fatta att jag för en månad sen var en av alla som var fettskrämda, som alltid köpte lightprodukter, som tränade som en galning vissa perioder och har det hjälpt mig? NEJ! Eller jo, när jag åt GI gick jag ner men det tror jag berodde på att jag även då tränade som en galning.
Gällande Biggest Loser tror jag inte det är just maten som gör att dom går ner i vikt, det är den där onaturligt extrema träningen som ingen vanlig person med jobb och barn eller skola klarar av.
Nu har jag slutat med den skiten och börjar äntligen njuta av livet. Jag får äta otrolig god mat, jag har blivit av med olika besvär såsom ballongmage och jag behöver inte träna sönder mig. Jag äter kött stekt i mycket smör med en gräddig sås och några grönsaker till. Jag kan baka tårtor utan mjöl och göra glass på grädde utan socker. Jag har inget sötsug längre och när jag ser en godis eller chipsreklam är jag inte längre tvungen att springa ner till ICA och komma hem med mer än bara chips. Jag beställer inte längre pizzor eller kinatmat och vet du vad?? Jag mår bättre än någonsin och har dessutom tappat 7cm i midjan och massa cm på andra ställen! HELT UTAN SVÄLT, ÄCKLIG MAT OCH TRÄNING!

Så,
IN YOUR FACE, BIGGEST LOSER!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback