Kommentar

Fick en kommentar på förra inlägget som jag inte riktigt vet varför jag fick. Jag sa att jag skulle fortsätta lägga upp recept, vilket egentligen var meningen med hela bloggen från början. MEN jag ska sluta skriva om mitt privatliv, vad som händer i skolan, och hemma och i familjen och kärleken. Har extremt mkt i skolan och massa annat att tänka på så jag känner bara inte för att sitta o skriva om vad jag handlar på ICA eller vad jag gör på skolan om dagarna. Rätt onödig fakta eller? Kan hända att jag skriver nåt inlägg om jag gått ner nåt kilo till när jag väl hämtat min våg hos mormor men annars blir det inget mer PRIVAT på ett tag. Pausen kan vara allt från några veckor till några månader. Det är en LCHF-blogg, ingen privatblogg. så den handlar om maten jag lagar och kanske vikten jag tappat några gånger.
Så ja, det var en rätt onödig kommentar från dig. Tycker inte jag ska ta skit för att jag inte vill skriva om mitt privatliv på ett tag.


EDIT: Du som kommenterar med olika namn, lägg ner med det! Du kanske inte visste det men man ser en IP-adress på varje kommentar så jag vet att du är samma person. Har även en misstanke om vem du är så LÄGG NER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback