När jag ska göra saker så...

...blir det aldrig som jag tänkt mig.
Skulle föra matdagbok och klarade mig bara några dagar. Tappade visserligen 4 kg men började slarva med att skriva upp så jag hade inte full koll men vet att enda dagen jag verkligen åt mycket var söndag för då var det bakisdag :P

Så nu ska jag äta det jag har hemma av mejeriprodukter och grönsaker och så på måndag eller till helgen beroende på när det tar slut så börjar jag med Fakir/UFO. Fakir är när man i princip nollar kolhydraterna och UFO är när man äter max 5g kolhytdrater. Så jag ska sträva efter noll men tillåter mig ändå max 5g. Ska försöka en vecka iaf men hoppas kunna klara det 4 veckor så man får nån rejäl nedgång. Det blir nämligen i princip bara protein och fett. Alltså kött, ägg, smör, lite ost och beasås och nåt annat kanske :P Inga grönsaker den perioden vilket känns lite trist men ska ta vitaminpiller under tiden :)

Ska till morbror nästa helg och vill att dom ska WWWHOOOOAAA'a ;) Gött att glassen med 0,5g/100g säljs där med så man får slaffsa i sig massa glass med gott samvete :D


Smakorgasm:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback