Nystart!

Känner att första bloggen var för krånglig.

Började som en blogg som skulle föra mig närmare Gud men det hände inte så mkt med det.

Sen skulle jag inte skriva om mode och skönhetsprodukter, och det gjorde jag visst ändå.

Det innehöll även alldeles för mycket av privatlivet. Kärkek, hemma och massa annat skit.

Så nu får jag helt enkelt börja om :) Perfekt. Det är måndag...det var det när jag började iaf, det har

hunnit bli tisdag nu.

Ska även börja med LCHF-Low Carb High Fat. En diet...eller snarare livstil som går ut på att äta nästintill inga kolhydrater, alltså ingen pasta, inget bröd, ingen potatis, inget socker. Man ska steka i smör och använda grädde, majonäs och absolut inga light-produkter.

SouthBeach dieten blev ju inget för jag tröttnade på det.

Dags för nya mål....ner till 68 kg ska vi....vill iaf nå 75 till nyår. Får se hur det går.

Nu blir det sängen, kl är halv 3!!!

 

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback