Tur man inte alltid gör som man tänker

Första pluggperioden över. Kommunikationen examinerades i onsdags och pissläraren skulle ligga sönderhackad i en soptunna om jag skulle göra som jag tänkte, tur man inte gör det. Blev en kompletering som jag inte förtjänade men men. Nu är det Utvecklingspsykologin som gäller och hoppas den läraren är lite snällare. Frågorna i mitt fall är djupare än jag trodde. Hur ska jag veta hur en liten bebis påverkas av föräldrarnas bråk med tanke på psykosexuella teorier?? Man fattar ju knappt ens frågan så hur ska jag lyckas svara på 4 sådana tills på måndag?
Men det ska nog gå, skippa tv'n och spel så ska de va lätt som en plätt.

Recept ska jag nog sluta med att skriva tills jag fått tillbaka min kamera. Inte kul och visa suddiga, mörka äckelbilder på mat.
På tal om mat så syndade jag nog lite idag. Det blev en ceasar-sallad. Trodde att det bar var själva salladen i påsen men det visade sig innehålla brödet och dressingen med....och när dressingen och brödet låg där så var det svårt att säga nej :/ Fick nog i mig dagens kolhydratsmängd så jag får nöjja mig med ägg och smör ikväll :P

Just ja, jag duschade katten min igår, killen allså, och han tyckte inte om det. Ångrade att jag inte tog bilder för han såg ut som en liten katt-alien xD sen fick han ligga på mammas knä i en handduk och bearbeta chocken haha.
Hoppas jag inte blir en såndär katt-tant. Att jag liksom aldrig kommer gifta mig och istället kommer leva med 12 katter :/ Men mina små gullepluttar är ju lite som mina barn haha. Dom är beroende av mig och jag älskar dom :) Dom är så otroligt söta att det är svårt att inte krama sönder dom :D

Nu ska jag se till att svara på 2 av dom där frågorna, resten får det bli imorgon.
Peace out!

Link (killen)                              Zelda (tjejen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback