Paus

Jag ska ta en paus från bloggandet. Det personliga iaf. Ska lägga upp recept och så men annars känner jag inte att jag orkar. Det är massa annat som pågår just nu. Det är massa i skolan. Jag tänker en del på Joel. Han svek mig, han var värst av alla och det är nästan hat jag känner, men det är nog mest mig jag hatar...eller själva situationen och inte just honom. Men han har tagit ett år ifrån mig och kan jag inte sluta älska honom. Jag vet inte vad som hände och innerst inne hoppas man att det kommer fixa sig...
Dock ska jag börja dejta igen. Det finns en jag tror....eller det känns som att jag tycker om honom...men jag vet inte. Imorgon får jag besök, så får se hur det går.

Tänker somsagt lägga upp recept, så hoppas folk fortsätter kolla :) Kommer tillbaka nångång efter jul skulle jag tro :)

Hej sålänge :)




Kommentarer
Annika

varför skaffa en blogg när man tar paus direkt, du har ju knappt bloggat något. kan förstå att man tar en paus när man bloggat flera gånger om dagen. men hallå!

2010-11-12 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback