Åtta timmar

Min frukost (se några inlägg tidigare "Frukost") höll mig mätt i 8 timmar!!
Jag käkade frukost kl 10 och nu, 8 timmar senare känner jag först att hungern kommer smygandes.
Kom dock hem från ICA precis och på vägen hem är det en liten backe så jag undrar om det är den där "lilla motionen" som gjorde att jag blev hungrig eller om det är för att det helt enkelt är dags för lite mat?
Nä, funderaren blir aldrig klok! Nu blire mat. Köpte älgskav, undra om man ska göra nån gryta med det...


Kommentarer
Daniela

Det verkar strula på blogg.se, men jag försöker kommentera här ist. :) Jag har inte tagit bort nån kommentar från dig, den är kvar, plus att jag även svarade dig ang. pizzan :)

Vilken härlig blogg du har förresten! lägger dig bland mina favoriter! Kramen

2011-03-02 @ 19:26:11 | http://viktnedgangsomfunkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback