Ett ego som städar

Igår vart jag hos Semlan och städade. Det var lite "Rent Hus" varning över det hela men jag trodde att vi skulle hinna med hela lägenheten, men icke sa nicke. 4 timmar tog det att få rent köket, sen vart det mat. Tacos med BRÖD och nachos och ostdip och till frukost blev det ballerina kladdaka med ett stort glas mjölk!! Vart är jag på väg?? Idag vet jag att det blir samma mat. Men faktumet att jag föbränner en del under städningen gör att jag känner mig lite mindre miserabel. Idag ska jag även ta med mig lite städgrejer; handskar, golvskur, påsar och annat skit.
Dessutom var jag sexig som få igår ;)





Men varför "ego"? Jo, därför, jag ska attentionhora mig lite:










Tack för mig!

Kommentarer
Frida

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 12:05:52 | http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback