Veckans Resultat

Midja: -6 cm    (19cm kvar)
Överarm: -2cm  (8cm kvar)
Höft: -2cm  (12cm kvar)
Stuss: -1cm  (20cm kvar)
Lår: -3cm  (19cm kvar)
Bröst: -3cm  (18cm kvar)

Grymma resultat tycker jag :P

Känner att jag måste äta mera fett. Tror inte jag får i mig tillräckligt, och lite mindre kolhydrater.
Äta mindre måste jag vänja mig vid också. Är ju så van vid att äta stora portioner eftersom jag aldrig blev mätt tidigare och sen åt jag igen efter 2-3 timmar. Nu är jag inte hungrig förrän Lunch och då åt jag idag en omlett med kyckling, avokadoröra och bacon och ost. Åt typ strax innan 12 och är fortfarande jätte mätt. Känner inte ens något sockersug. Har heller inte känt av omställningsproblemen så himla mycket. Ingen slöhet, ingen huvudvärk, inte tröttare än vanligt, håller mig faktiskt pigg hela dagen!

Nu ska jag plugga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback