Nu är vattnet borta, fett HERE I COME!

Igår blev det......PIZZA! Supergott med massa ost och mozarella och salami på :D Botten blev en jätte Oopsie, sen på med egen tomatsås och på med ost och salami och mozarella. Sinnessjuktgott även fast den var i lite för länge.

Tror jag måste ta mindre portioner, har inte fattat än att fettet mättar mera än kolhydrater så jag är alltid proppmätt och tvingar i mig mat för jag vill ju äta regelbundet.

På kvällen var jag sugen på snacks så det blev Gurkstavar med avokadoröra, GOTT! Men sen kom sockersuget....så jag gick och vispade grädde och hade i liiiiite lite vaniljsocker och kako, Det blev ändå jätte sött och jag var rädd att jag nu skulle lägga på alla cmtrar igen men icke sa nicke för dagen efter, nu alltså, visade måttbandet totala -5cm sen jag började i måndags!!
Så nu är vattnet borta, då gäller det att ta sig an allt fett. Nu till lunch blir det därför omlett på grädde med en klick smör på och en halv korv stekt i smör, MUMS!!

Ska även beställa stevia som är ett naturligt sötningsmedel utan kolhydrater som smakar....ja, sötningsmedel helt enkelt. Kan använda det istället för vaniljsockret i min mummsiga chokladmousse istället :)

Ne nu blir det mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback