Nattuggla

Idag, eller igår egentligen blev en liten repris på gårdagen. Till lunch blev det nämligen vitkålsstuvning med korv igen :P Sen så vågade jag mig på att göra Oopsis, ett "bröd" som är otroligt gott även fast mina misslyckades så tänk så goda dom blir när dom väl lyckas :D Man ska  vispa äggvita från 3 ägg. Hade ingen mixer så jag tror det var drf dom misslyckades. Sen blandar man äggulan med 200 g färskost, jag tog vitlök/örter. Sen blandar man det med äggvitan och klickar på en plåt. Jag fick till 9 stycken. Dom ska vara inne i 30 min på 175 grader men jag tror jag tog ut mina efter 10-15 min. Dom var väldigt platta och torra men men :) Bätttre lycka nästa gång, ska ha i lite bakpulver då med. Sen så, istället för att plugga Anatomi, så satt jag och spelade ut ett spel på 7 timmar. Spelnörd som jag är måste jag spela ut ett spel jag börjat annars kan jag inte koncentrera mig på annat :P Det resulterade iaf i huvudvärk så nu ska jag sova :P

Gonatt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback