Katter och giftermål

Jag älskar min katt men när han tar sönder mina dyrbara saker då jävlar. Han fick sig en kall dusch som "straff". Han luktade illa endå för han hade sovit i toalådan :s

Jag slipper vara singel hela livet iaf. Även om samtalet vart lite flummigt och halvt oseriöst har man fått lite hopp. En kompis och jag gjorde en deal. Om ingen av oss är gift när jag fyllt 30 så skulle vi gifta oss. Haha stackars lille Joakim med F....att vara gift med mig kan inte va kul...jag är rätt tjatig :P Det är bara 9 år kvar så aa :P
Hoppas dock att det hinner fixa sig med en viss annan person under den tiden som betyder mycket men det får tiden avgöra.
Måste fokusera på skolan så jag har inte riktigt tid med kärlek :P

Idag blev det tacos igen..mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback