Äldre bilder

Hittade en gammal bild. Gjorde den för att själv se vilken skillnad det blev på bara ett år. Första bilden från 2007 var innan jag skulle börja sista året på gymnasiet, brydde mig inte om mitt utssende och var rätt tjock. Andra bilden var från balen. Jag hade börjat träna och äta "bra" så jag gick ner en del. Fattar inte hur jag kunde tycka jag var tjock? Tycker jag har rätt okej kropp där men visst skulle jag kunnat vara smalare. Började även sminka mig och fixa till håret. Sista bilden är från min svältperiod i Sthlm. Snacka om skillnad eller?


Kommentarer
--M a r i a--

Wow bruden! Måste säga att du har förändrats mycket!

Imponerande, dock lite synd att det blev lite svält i slutet... men men.. kanske bättre i längden.

Good work Girl!

2010-10-29 @ 01:32:44 | http://KissMySmile
NewYena

Tackar tackar :) Tänk vad lite träning o smink kan göra för skillnad ja :)

2010-10-29 @ 02:18:50 | http://newyena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback