Jag är en dålig människa

Har märkt att jag inte är så himla snäll och trevlig som jag alltid påstår att jag är. Om nån frågar hur jag är som person säger ja ofta att jag är öppen, bra på att lyssna, osjälvisk och väldigt snäll. Men det kanske bara är så som jag vill vara? För egentligen är jag lat, osocial, avbryter folk, egoistisk, ytlig, dömande och kan vara riktigt jävla elak ibland. En liten Bitch helt enkelt.
Jag hatar folkmassor, tycker det är extremt jobbigt på typ liseberg eller folkfester och marknader. Träffar jag nya människor är jag tyst och svarar med svag röst när jag väl får en fråga, sen när jag går hem tycker jag att dom var otrevliga. Men det är väl klart att dom inte orkar sociala med en tyst liten sak som försöker göra sig osynlig. Slöseri med tid helt enkelt.

Sen så kan man tycka att jag är lite smårasistisk. Jag tycker att Sverige släpper in alldeles för mkt invandrare, och då menar jag folk från öster allså typ, turkar, iraner och såna folk. Och dom från afrika. Men jag har inget emot när det kommer amerikaner, australienare, tyskar eller fransmän eller så. Jag är själv halvturk så inte borde väl jag ha något emot dom? Sen är det ju så korkat att sverige har den där lagen. Man får inte neka barn att få bo här så vad är det alla talibaner gör? Jo dom skickar sina barn, så dom får en fosterfamilj. Sen några månader efter så kommer dom och då säger lagen att man inte får neka nära släktingar till barn att få komma in. Tycker att just den lagen borde ändras. Att ta emot barn har jag inget emot, för dom är det ju faktiskt synd om. Men snart finns det fler utlänningar än svenskar.  åker man till malmö tex, där är det ju nästan ovanligt att se svenskar. Nä, kalla mig rasistisk men jag tycker inte om dethär och jag tror att många håller med mig. Sen så ska dom ju hålla på och ändra på saker o ting. Dom vill ändra flaggan och dom kallar skolor för rasistiska när barnen inte får bära slöja. Kommer dom till Sverige ska dom bannemig anpassa sig efter det! Hemma får dom göra som de vill men de ska inte hålla på o kräva en massa saker och hålla på at mörda sina döttrar och sen komma undan med det. Sen, om vi nu ska ha en massa lagar kan dom likaväl införa att det ska vara lag på att dom ska lära sig ordentlig svenska för man fattar ju inte vad dom säger om man typ beställer en pizza hos en sån pizzeria! Och dom tar liksom alla ungdomars jobb, typ sitta i kassa, städa, mcdonalds och jobba på tåg eller på SL. Nä såhär ska det inte vara.

Och så är jag ytlig med. Jag gillar inte fula människor. Tycker det är jobbigt att vara i deras närhet. Och nu menar jag liksom verkligen fula. Äckliga människor som aldrig hört talas om hygien. Och riktigt feta människor, som liksom inte kan röra på sig. Kan inte prata med sånt folk. Eller jag försöker ju hålla masken under tiden men nej, jag tycker inte om det.


Så ja, jag är en dålig människa. Där har ni det.



Juste, fick en kommentar om att jag skulle visa resultatbilder. Har ju inte mkt bilder men ska försöka fixa nåt inlägg om det.

Peace!



Kommentarer
Mr Fred ;)

Håller med dig fullständigt :)

2011-02-09 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback